reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbora Budzakova

Barbora Budzakova

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Povedané piatimi slovami - móda, filmy, sarkazmus...a nevarím! Zoznam autorových rubrík:  About meEverydaySúkromnéNezaradené

reklama

Everyday

Ako na nový rok - tak po celý rok?

Barbora Budzakova

Ako na nový rok - tak po celý rok?

Neviem, koľkí začali tento týždeň s takým šťastím ako ja, no ja som sa dnes úspešne po takmer dvojtýždňovej pauze došmýkala do práce. Počas tých štrnástich dní voľna, ktoré som podľa pôvodného plánu mala pilne venovať svojmu štúdiu (a v realite som ho pretrpela činnosťami príliš nezaťažujúcimi mozgové bunky) som si, samozrejme, riadne oddýchla a dnes sa tak mohla naplno venovať brigádnickej činnosti. Isto?

  • 5. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu